Arhiva

Nazad...

Radionica filmske kritike Počevši od 2015. Radionica filmske kritike ima cilj da od Festivala evropskog filma Palić stvori mesto okupljanja filmskih kritičara, urednika i novinara kako bi razmenjivali znanje, iskustvo i davali savete mlađim kolega iz cele Evrope. Radionica je organizovana uz podršku Filmskog centra Srbije a namenjena je mladim filmskim kritičarima koji periodično objavljuju svoje kritike u lokalnim i međunarodnim časopisima.

Radionica filmske kritike

Počevši od 2015. Radionica filmske kritike ima cilj da od Festivala evropskog filma Palić stvori mesto okupljanja filmskih kritičara, urednika i novinara kako bi razmenjivali znanje, iskustvo i davali savete mlađim kolega iz cele Evrope. Radionica je organizovana uz podršku Filmskog centra Srbije a namenjena je mladim filmskim kritičarima koji periodično objavljuju svoje kritike u lokalnim i međunarodnim časopisima. Učinak Radionice – članci, intervjui i kritike filmova prikazanih na Festivalu evropskog filma Palić objavljuju se na Festivalskom i sajtu Filmskog centra Srbije. S obzirom na trenutnu situaciju u vezi epidemije Kovida – 19 Radionica filmske kritike na Paliću okupiće 10 obećavajućih mladih studenata iz Srbije. Radionica je počela kao mesto okupljanja radi promišljanja nekoliko tehnika i koncepata koji omogućavaju dubinsku analizu filma kao i njegovog predstavljanja publici. Ovogodišnji program obezbediće polaznicima radionice tehnike pristupa uvek promenljivim pokretnim slikama, a ujedno će biti i uvod u vizuelni esej kao oblik kritike koji ne poseže za pisanom reči a pokriva glavne aspekte odnosa prema filmu.

Nazad...
  • Inovacije u kinoprikazivačkoj delatnosti - evropske perspektive srpskih bioskopa

Inovacije u kinoprikazivačkoj delatnosti - evropske perspektive srpskih bioskopa

Seminar/panel “Inovacije u kinoprikazivačkoj delatnosti - evropske perspektive srpskih bioskopa” organizuje Mreža kinoprikazivača Srbije, uz podršku Ministarstva kulture Republike Srbije i Filmskog centra Srbije, a u saradnji sa Festivalom evropskog filma Palić.

• MIOB radionica socijalnih medija

MIOB radionica socijalnih medija

• Kako se gleda film- mala škola bontona